Zapojte Instagram Reels do své marketingové strategie, dokud není pozdě!
Jistě vám neunikla novinka, kterou Instagram nedávno představil - Reels. Krátká videa, která vám umožní tvořit kreativní obsah se spoustou efektů, které dodají vašemu obsahu tu správnou dávku zajímavosti. Zábavy si při tvorbě těchto videí užijete až až a vašim sledujícím poskytnete nový nápaditý obsah.
Není tomu tak dlouho, co Instagram Reels videa představil a již jsou hojně využívanou funkcí jak u influencerů, tak u klasických uživatelů. Instagram také uvažuje o změně uspořádání hlavní navigační lišty. To samo o sobě vypovídá o směru, kam se Instagram posouvá a jakým způsobem ho uživatelé aplikace používají. Instagram totiž zaznamenal nárůst tvůrců, větší počet videí a zrychlení online nakupování. Těmto trendům se chce přizpůsobit a zároveň ovládání aplikace co nejvíce zjednodušit.
Aby došlo k většímu podpoření používání Reels, Instagram přidal do hlavního feedu sekci Navrhované Reels. Tu najdete při scrolování mezi běžnými příspěvky ve vašem feedu. Zvýrazňuje několik relevantních videí, která by se vám mohla líbit na základě toho, jaké profily sledujete a jaké příspěvky se vám líbí.
Není také divu, že některé značky již začínají uvažovat o zapojení Reels videí do svých marketingových strategií. Z našeho pohledu se jedná o rozumný krok, který značkám otevře nové možnosti a přiblíží je k jejich publiku. Díky Reels videím lze například velice pěkně vyobrazit produkt, jeho funkce atd takovou formou, která bude diváka bavit, a ještě si z videa odnese spoustu důležitých informací.