V Plavec Media máme obrovskou radost, že vám můžeme formou TikTok Ads pomáhat růst a přinášet nové zákazníky.
Počty uživatelů na sociální síti TikTok neustále rostou. Momentálně mezi lidmi do 35 let už pravděpodobně není nikdo, kdo by o této aplikaci ještě neslyšel. Krátká a zábavná videa této poměrně mladé platformy nabývají na oblíbenosti i v Česku a to rychlostí blesku. Možná si říkáte, že to pro reklamu není tolik relevantní, protože se tam koncentrují především skupiny nezletilých, ale to už zdaleka není pravda. Podle statistik je uživatelů TikToku ve věku 18+ více než polovina a ti, kteří ještě vhodnou cílovou skupinou nejsou, věřte, že brzy budou. Facebook byl také ve svých začátcích objevován především velmi mladými uživateli a teď je to jedna z nejsilnějších platforem pro podporu prodeje na internetu.
V Plavec Media tohle všechno moc dobře víme, a proto jsme se v minulém roce na TikTok ads velmi důkladně zaměřili. Momentálně už můžeme tyto služby svým klientům bez problému nabízet a obohatit tak jejich komunikační strategie o další silnou platformu. Nutno podotknout, že reklamní formáty na TikToku nemůže spravovat každý. Tato funkce je umožněna pouze partnerům, kterých není mnoho. Proto jsme moc rádi, že vám tuto službu můžeme nabízet.
V momentě, kdy s klientem do marketingové strategie zařadíme výkonnostní reklamu na TikToku, máme dvě možnosti. Buď využít aukční formáty, které jsou, co se funkce týče, velmi příjemné nebo zvolit formát prémiový, což je například TopView. Jak to funguje a co se vyplatí více? Pojďme se na to podívat.
Aukční formáty na TikToku fungují velmi podobě jako Facebook ads. TikTok inzerce má ale oproti Facebooku výjimečnou výhodu, kterou měl i Facebook ve svých začátcích - není tolik přeplněná inzerenty a reklama je tudíž levnější. Mezi další výhody TikTok reklam patří rozhodně i možnost cílení a optimalizace, což většina prémiových formátů TikTok ads neumožňuje a vaše reklama se proto může zobrazovat i nerelevantní cílové skupině. U aukčních formátů tyto možnosti jsou, což znamená, že necílíte na široká publika, ale investujete prostředky přesně tam, kde jsou potřeba.
Těch je hned několik a ne všechny jsou pro český trh dostupné. Všechny prémiové formáty na TikToku se nakupují za fixní cenu na 24 hodin a jak už jsme zmiňovali výše, zde není možné žádné cílení ani optimalizace. Vaši reklamu v tomto případě uvidí každý uživatel. I ten, který do vaší cílové skupiny vůbec nezapadá, což vnímáme jako lehkou nevýhodu pro menší brandy, které nechtějí cílit na takto široká publika. Skrz tyto formáty, které vám představíme níže, je tedy vhodné budovat povědomí o značce nebo například propagovat launch nového produktu či produktové řady.
TopView - Pokud si zvolíte tento prémiový formát získáte 100% share of voice, což je opravdová unikátnost. Reklamní video skrz TopView totiž uvidí každý, kdo zrovna otevře TikTok (kolikrát aplikaci uživatel otevře, tolikrát vaši reklamu uvidí). Rezervovaný čas je totiž jen a jen váš. Počet impresí může za 24 hodin úplně v klidu vystoupat i přes milion a to za fixní cenu, která je předem stanovená.
One day max - Tento formát se zobrazuje v sekci “Pro tebe / For you” a máte u něj předem garantovanou pozici i počet zobrazení, což může být velice lákavé.
Brand premium - Téměř totožný formát jako One day max. Zde ale není zaručena pozice ve feedu, pouze počet zhlédnutí videa. Dalším rozdílem je ale i to, že přes tento formát můžete uživatele konkrétněji targetovat, což výše zmíněné formáty neumí.
Možností, jak využít TikTok k výkonnostní reklamě a budování povědomí o vaší značce je opravdu spousta. My v Plavec Media máme obrovskou radost, že vám můžeme formou TikTok Ads pomáhat růst, přinášet nové zákazníky a efektivně budovat vaše publikum na další platformě. Obraťte se na nás a buďte vidět (nejen) na TikToku.